subota, 13. travnja 2013.

OPROŠTAJNO...








Polomila sam figurice iz svoje sobe
Sa prozora izbrisala sam sve horizonte
Nema više dana i noći
Sve je samo prazno
Bez oblika i sadržine

A ti možda tražiš da dadnem ti štogod
moja duša što davno nekoć sahranila je
u pokrovu zemlje, crne i teške,
pod nogama jedne breze
noćas baš, evo, moja poezija umire






Broj komentara: 5:

  1. Ne, nikad nisam trazio niciju dusu, niti nista od duse..samo malo reda, paznje .

    OdgovoriIzbriši
  2. Sta hocu.. Hocu da mi donese kuci peceno pile i servira. Ako se boji da ce joj pasti kruna sa glave neka me pozove -preko gazda Sime-u "Giros" na veceru da pojedem jedno "nase pile".Da OSETUM UKUS JEDNOG PILETA PO MOJOJ RECEPTURI.

    OdgovoriIzbriši
  3. MENI VAZDA GOVORE-STO ZIVIS KO PSETO. JA IM KAZEM- NEKA PLATE SVI SVE STO SU DUZNI -NEMA NIKOG.
    Correspodent bank- neka potrazi onaj koji uplacuje, u Tuzli NLB Banka
    NLB Banka A.D. Beograd
    Bulevar Mihajla Pupina 165v
    11070 BeogradSWIFT:CONARS22
    IBAN International bank account number
    Medjunarodni bankarski broj
    RS35310253040030161836
    Full name of the beneficiary/ Naziv korisanika
    Aleksandar Savin
    Full address of the beneficiary/Adresa korisnika
    Ive lole Ribara 44, Zrenjanin, Srbija
    Details of payment- Invoice/Contract no.or other
    prihvata se i propratna izjava uz placanje o pravnom osovu za placanje, a u nekim slucajevima,poznanici, i to nije potrebno

    OdgovoriIzbriši
  4. Zamolio bih vas za uslugu-pomozite "Dnevnom avazu" da postane istinita novina
    Upravo sam bio na portalu vasih novina i video da sam zablokiran zbog "neodgovarajuceg ponasanja" do 26. ovog meseca. Meni je to dugo, pa ako mozete recite Web redakciji da su oni kod mene zablokirani sve dok ne napravite iskorak od propagandnog biltena-ka novinama.
    Mislim da ste bili nekorektni prema meni . Kako se ja nadam skorom dolasku u Sarajevo bilo bi mi drago da vasi novinari budu tamo gde i jesu-daleko od mene.
    Ukoliko odlucite da nesto ipak napisete -obavestite me, kako bih mogao da reagujem.

    OdgovoriIzbriši
  5. I sad jos jedna molba. Reci mi kako da sklonim, iskljucim se, sa onog "Dnevni avaz-onlajn". Trajno su mi zabrani da komentarisem zbog jednog pitanja. Lepo sam im rekao da mi to sa Kebom nije jasno.Ja sam dobio informaciju da su bile nocne likvidacije celih srpskih porodica posle rata, te da mi nije jasna njegova prica...Sta ti mislis sta sam ih ja strasno pitao-trajno mi zabranili da komentarisem.
    Molim te, reci mi kako da se trajno odjavim.
    Molim te reci im da mi ne prilaze na 50 metara kad dodjem u Sarajevo. Ja cu se sa svoje strane truditi da ih zaobidjem u velikom luku.

    OdgovoriIzbriši