petak, 31. svibnja 2013.

FEMALE SLAM





ne znam, stvarno, što me gledaš

vidiš da imam posla
idi, gledaj tamo
popusti me, čovječe, malo

hajde gledaj TV
mora biti nekog sporta

gdje je taj fudbal
ima l' koja tekma
rekreacija neka

znam, znam
ti bi seksa
pardon keksa
ali neće moći, žao mi je

vidiš da sada pravim slana jela
kasnije ću prati tvoj usrani veš
onda moram zadaću ispisati
projekt iz biologije završiti
suđe oprati i kuću usisati

sapunicu pogledaj ti
meni je dosta i mog znoja

hoćeš li mi barem kafu skuhati?

ne znam samo kad ću se naspavati
moram i kosu oprati, frizuru napraviti
a tek peglati koliko imam...
ih, ih

da mi je jednu zapaliti

ne znam, stvarno, što me gledaš

nemam ja vremena za hopa-cupa
ujutro ranim, na posao grabim
i tamo me čeka neko sranje
a i šef mi je, onako, iz banane

poslije na pijacu moram
treba mi i luka, prase, 
ne znam hoću li salate...
pa jabuke, kruške, salame
a tek brašno, šećer, ulje i so
mali hoće kolač, a curica sok...

bibera mi stavi na sve rane

ne gledaj me, majke ti...

vidiš da ni ja tebe 
ništa ti ne tražim
nemoj ni ti od mene

pusti, bolan, da malo dahnem
da posvetim se sebi
neće te puno koštati 
samo ću spavati

a ti
ne diraj me
ne budi me
dosta mi je
ručak uzmi sam
frišak je













Nema komentara:

Objavi komentar