četvrtak, 7. studenoga 2013.

FALE SLOVA - BOMBONA





dim, dim, dim 
ujeda za oči
grlo se suši, 
duša da iskoči
ne, ne, ne 
to nije požar
sagorijeva tekst...
autoritet
faca
ko je ko on
sve spaliti treba
na lomaču
u Vijećnicu
neka ponovo padaju granate
neka kulja u oblake
pepeo nek' zacrni ulice i sokake
mufljuzi, teroristi
banda i hohštapleri
kurve i novinari
izrodi
bekani i legla
ni dva reda
misao bogda
dabogda...
dabogda...
čitali
shvatali
ljubili
grlili 
voljeli
dabogda...
plakali
jecali
ridali
sricali
risali
olajavali
priče bez guzice i glave
od sredine do naprijed
orgija
ko je koga
šizofrenija
niko ništa ne zna
niko ništa ne zna
fale slova
FALE
SLOVA!
šta se smiješ
mrko gledaj
faca stroga
tup
ostani tako da te slikam
klik
bombona!























3 komentara:

  1. draga Dzana, odlično! pada mi na pamet jedan drugi, stari naslov- Osvrni se gnjevno.

    OdgovoriIzbriši
  2. zlatko, nazalost nisam citala "osvrni se gnjevno", samo size. potrazit cu, kao i nastavak. ali, drago mi je da sam opet izazvala komentar :) gnjevni ljudi...

    OdgovoriIzbriši
  3. nisam ni ja čitao, niti gledao film, ali još dok sam čitao pjesmu, pao mi je taj naslov na pamet... nego što nego komentar, Dzana :)

    OdgovoriIzbriši