četvrtak, 21. studenoga 2013.

SA SIDRANOM...




Kad su čuli da ovu večer želim provesti sa Sidranom, zakolutali su očima sa razočarenjem. Zar ja, još ipak mlada? Kažu, nikome to ne bi preporučili... Samo služba, ništa družba....

Bože sačuvaj! Ja razvratnog naroda!

I odmah mi voće posta još slađe pa se hrabro uputih, sama, kontajući kako od dosadašnjeg ispiranja mozga sigurno gore ništa ne može biti... Osim toga, život je teatar pa da i ja osjetim malo daske koje život znače, makar sa 2-3 metra razdaljine.

Ibretio se Sidran kako mu odavno sala nije bila toliko prošarana. Prva dva reda bila su dupke puna... nekoliko mladih parova, par starih ofucanih profesora, nekoliko mladih pokrivenih djevojaka, i tek jedan političar. Nažalost, sve je gledao iz prikrajka. Valjda je i njima bruka.

Osim gostiju - prof. dr. Midhata Riđanovića, Vehida Gunića, Sabahudina Bahe Kurta i muzičke pratnje Miroslava Vuletića Mirčeta i Adisa Sirbubala - obratio se kratko i inžinjer Mladen Karić, predstavnik bh. i evropskih inovatora.

Sve sam mislila kako je naučna fantastika, al' čovjek lijepo tvrdi kako je tehnologija toliko uznapredovala da se za samo dvadesetak godina očekuju roboti sa svim ljudskim osobinama, a onda malo poslije... da šefovi nuklearnog oružja od  Zemljice naprave stratište ljudskog roda i carstvo kiborga. Kako to reče, skoro pa razumjeh što država našim inovatorima ništa ne donira i ne plaća. Mislim, još nam samo treba i robobosna.

I profa Riđanović iznio je nekoliko teorija. Između ostalog, kako ćemo vrlo brzo riješiti problem jezika. Nećemo govoriti ni bosanski ni bošnjački, ni srpski ni hrvatski. Nekim divnim čudom sav nepismeni svijet s našeg podneblja govorit će engleski bez ikakvih problema.

Nisu mu sulude ideje s obzirom na sve marifetluke vladara svijeta.

I lijepo čovjek prozva i Halilovića, i Vuka Karadžića... i još neke što se interno znaju i akademski ignoriraju... Kaže, gramatika je glupa. a na kraju  knjigu svoju "Iz Tamnog Vilajeta" proda.

Ja ću čitati odlomke s Facebooka.

Lijepo je Sidran moderirao ovu večer... Bila je i muzika - evergrini Neta Kinga Kola. Za nemušte slušaoce možda je najpoznatija Besame Mucho.

Gunić je recitovao humorističnog ambasadora boema Vladu Dijaka, a čak smo odslušali i tek otkrivena dva bh. X-faktora Ilmu i Amiru, zabrinuto se zapitavši za njihovu budućnost, ako je ovdje uopće ima. 

Sve u svemu, mada me Sidranovo stenjanje dok porađa riječi često obeshrabri da ga slušam... dva i po sata prošla su mi lagodno, a bila bi još lagodnija da nije škripavih i rasklimanih, tvrdih i neudobnih stolica.







1 komentar: