petak, 23. studenoga 2012.

EKSKLUZIVNO: NATTY, 30-GODIŠNJA LEZBIJKA IZ SPLITA: NIJEDAN GEJ, DA MOŽE BIRATI, NE BI BIO GEJ


EKSKLUZIVNO  Natty, 30-godišnja lezbijka iz Splita

NIJEDAN GEJ, DA MOŽE
BIRATI, NE BI BIO GEJ


 Homoseksualnost nije stvar izbora / Teško je, strah me osuda i odbacivanja, a i batina / "Gay pride" nema veze s iskazivanjem svog seksualnog identiteta / Najveći je problem to što homoseksualci nemaju legalno pravo da svom partneru budu član obitelji / U svakoj vezi se radi o povjerenju i privrženosti, o ljubavi prema partneru kao prema osobi




- Možeš me zvati Natty. Obožavam slušati muziku i gledati filmove, obožavam prirodu,  vožnju biciklom i tako te stvari... Volim čitati krimiće... Mislim da izgledam kao neka prosječna osoba, imam ponešto viška kilograma, ali ništa pretjerano. Imam smeđu kosu i volim se smijati, mislim da smješak sve liječi - kaže 30-godišnja dječija  animatorica iz Splita, koja je pristala da u razgovoru  za www.blogaranje.blogspot.com otvoreno govori o svojoj homoseksualnoj orijentaciji.

Kroz filmove i TV stvara se određena slika o homoseksualcima i lezbijkama. Reci mi koliko ima istine u tome?

- Ta je slika poprilično tačna, ali ne posve. Kad ljudi pomisle na homoseksualne, obično vide frikove perverznjake i tako, ali nije to baš slučaj. Homoseksualci su ljudi koji žive svoj život i imaju iste snove, planove, osjećaje i način života kao i heteroseksualci... sve ono što je u ljudskoj prirodi...

 Zašto je dobro biti gej?

- Biti gej je dobro zato što te uči kako da budeš jaka i sposobna osoba u ovom svijetu.

OPASNO PO ŽIVOT


A zašto nije dobro biti gej?

- Nije dobro biti gej zato što je to, nažalost, još opasno po život. Još svjedočimo brojnim samoubistvima i ubistvima iz mržnje. Život je definitivno mnogo izazovniji za jednu gej osobu.

Opiši svoj prvi "gej osjećaj", kako si postala svjesna svoje "drugačije" seksualnosti?

- To je bilo u tinejdžerskim godinama, viđala sam se sa jednim dečkom, ali je tu nešto jako falilo, a onda sam shvatila šta fali kada sam jednu curu iz grupe počela gledati na drugačiji način. U biti, sviđala mi se od početka.

Kako si tada reagirala na svoju seksualnost?

- Teško mi je bilo prihvatiti tu činjenicu, htjela sam da je to neko drugi, a ne ja, a najteže mi je bilo reći roditeljima.

Kako su oni reagirali?

- Hm... da vidim... mama je to prilično tragično primila... Imala sam osjećaj kao da sam joj  upropastila život... ali s vremenom, nije da je baš prihvatila moj način života, ali jeste mene kao takvu... Uvijek je bila tu za mene, i tata na neki način, mada me i dalje pokušava spojiti s dečkima.

Jesi li vjernik, katolik?

- Odrasla sam u katoličkoj obitelji i da, vjernik sam, ali ne vjerujem u sve što Katolička crkva uči. Homoseksualnost se ne bi trebala doživljavati kao bolest, jer to nije. To je seksualna orijentacija...

Kako proživljavaš jaz između tradicionalnog, religijskog i svoje homoseksualnosti? 

- Na mene ne utječe previše taj jaz, jer imam svoja uvjerenja kojih se držim. Mislim da je to gubitak Crkve, jer to doživljavam kao diskriminaciju od Crkve. Uvjerena sam da nas Bog sve jednako voli...

Kako se osjećaš kao gej u Splitu?

- Biti gej u Splitu je jako teško. Ne samo zato što je diskriminacija snažna nego i zato što  većinu svog života provedeš pretvarajući se da si neko drugi. Znači, ne možeš biti svoj. To na većinu ljudi ostavlja emocionalne posljedice.

Čega se tačno plašiš? Društva i okoline? Osuda? Batina? Zaraznih bolesti?

- Mislim da je moj najveći strah od osuda i odbacivanja... a i batina donekle... Teško je biti gej... Smatram da svaka gej osoba, da može birati, nikada ne bi bila gej... Zato me ljuti kad ljudi kažu da je homoseksualnost stvar izbora... Nije.

Kakav je život gej populacije u Hrvatskoj?

- Rekla bih da je veoma zatvoren, ali vrlo aktivan.

Imate li posebne klubove, mjesta okupljanja i gdje?

- Određenih mjesta okupljanja nema, postoje organizacije, ali nema određenih mjesta na koja bi dolazila samo gej populacija.

Šta nedostaje gej populaciji u Splitu?

- Definitivno više događaja, mjesta za okupljanje za koja se zna da su to gej okupljališta, za sada... Mada fali više od toga, ali da to postoji, život bi već bio lakši, jer bi ljudi počeli imati neki osjećaj pripadnosti.

Ljetos se diglo dosta prašine zbog Parade ponosa u Splitu. Zašto je toliko bitan "Gay pride", to
 javno veličanje seksualnosti kao intimnog čina?

- "Gay pride", prema mome mišljenju, nema veze s iskazivanjem svog seksualnog identiteta. Ako pitaš bilo koju gej osobu u Splitu ili općenito, reći će ti da ne voli ljudima govoriti da je gej.

Kako će se promijeniti tvoj položaj ulaskom Hrvatske u Evropsku uniju naredne godine?

- Mislim da se ispočetka ništa neće promijeniti, ali je to definitivno korak prema napretku, recimo, što se tiče same gej populacije. Ne vjerujem da će vandalistički ispadi prema gejevima biti tolerirani u granicama kao do sada.

Šta očekuješ da dobiješ legalizacijom gej brakova?

- Legalizacija gej brakova je davanje istih prava svim ljudima. Dobili bismo poštovanje koje zaslužuje svaka osoba, ali i mogućnost da osnujemo svoju obitelj, da budemo legalno ovlašteni da donosimo odluke za druge članove obitelji. Najveći je problem to što gej partneri nemaju legalno pravo da svom partneru budu član obitelji.

OBITELJSKE VRIJEDNOSTI


Jesi li sretna?

- Ne mogu reći da sam sretna tu gdje živim kao gej osoba.

Jesi li sada u vezi?

- Trenutno nisam u vezi i baš i ne planiram biti, jer se homoseksualna veza, prema mome mišljenju, ne razlikuje mnogo od heteroseksualne. U svakoj vezi se radi o povjerenju i privrženosti, o ljubavi prema partneru kao prema osobi. Ja sam doživjela ljubav, ali i razočarenje... Kad sam mami rekla da sam gej, rekla sam joj i da se selim kod cure u koju sam se zaljubila i to joj je bilo teško prihvatiti. Najteže joj je, ipak, bilo vidjeti moju bol i borbu u svemu tome...

Kažeš da radiš s djecom? Jesi li u tom poslu imala neugodnosti zbog svoje seksualne orijentacije?

- Baš nikada u svom poslu nisam imala nekih neugodnosti, uglavnom zbog toga što svoj privatni život držim privatnim, ali su ljudi koji su i znali da sam gej, bili prilično super. Svoju  seksualnost držim za sebe.

Želiš li imati svoju djecu, potomke?

- Da, jako želim imati svoje dijete jednog dana, u pravom momentu.

Koliko ti je bitno da tvoja djeca nose tvoj genetski kod, tvoj genetski potpis?

- Kada bih imala svoje dijete, najbitnije bi mi bilo da ono ima usađene neke vrijednosti koje ga čine pravom osobom, dakle obiteljske vrijednosti, sposobnost da poštuje druge, ali i da ima svoj stav...

LAŽNI GEJEVI


Poznaješ li gej populaciju iz BiH?

- Ne mogu reći da poznajem gej populaciju iz BiH, nažalost, ali poznajem veoma mnogo gejeva iz cijelog svijeta i svi imaju nešto zajedničko - toleranciju jedni prema drugima, strah, ali i veselje, posebne poglede na život.

U posljednje vrijeme pojavljuju se i lažni gejevi radi azila u zemljama EU i dalje. Šta misliš o tome?

- Nije mi to bilo poznato, ali nemam dobro mišljenje o tome da se ljudi predstavljaju kao nešto što nisu.

Da imaš čarobni štapić i da možeš nešto promijeniti u svom životu, šta bi to bilo?

- Vjerovatno bih promijenila činjenicu da više nemam povjerenja u ljude... Voljela bih da su ljudi malo iskreniji u vezi s onim što rade i osjećaju... To bih promijenila, da ljudi budu iskreniji jedni prema drugima.

Koja je tvoja poruka svijetu i mladima?

- Moja poruka bi bila: Budi zadovoljan sobom šta god da jesi i čime god da se baviš. Učini ono za šta ti razum kaže da je prava stvar. Ako imaš neki razlog da se skrivaš od drugih (jer, nažalost, razloga još ima, i to velikih, čak i po život opasnih), nikada se nemoj skrivati od samog sebe, budi ponosan na svoja uvjerenja. Budi uvijek bolja osoba i fer prema sebi, sve će drugo s vremenom doći na svoje mjesto.

(Autor: Džana Zimić-Jesenković)

1 komentar:

  1. Željela bih sa mnom podijeliti javna svjedočenja o tome kako je isti čovjek kojeg sam vidio na ovom forumu nazvao Dr. Agbazar iz AGBAZARSKOG TEMPLE-a, upravo napravljen za mene, ovaj čovjek je upravo svojom magijom donio mog izgubljenog bivšeg muža u roku od 72 sata. Bila sam udana za svog supruga Alana Evansa, dugo smo bili zajedno i voljeli smo se, ali kad ga nisam uspio roditi 4 godine, napustio me i rekao da ne može više nastaviti, sada tražim načine da ga oporavim dok nisam vidio ovu stranicu dr. Agbazar na njegovu moć. Također mu se obratite za probleme kroz koje prolazite i provjerite vlastitim očima:

    ( agbazara@gmail.com ) ILI WhatsApp na ( +2348104102662 )

    OdgovoriIzbriši